Lad os ringe dig op

Søg
20. januar 2017 @ 21:50
Udgivet af: admin-kim

Måske er du og din virksomhed allerede flittige brugere af Google Adwords? Eller måske leder I efter gode grunde til at starte et markedsføringssamarbejde med et af verdens største medier – Google? Google Adwords er for mange virksomheder den ideelle måde, hvorpå en virksomhed kan gøre sig synlig på internettet og herigennem skabe vækst. Hvis du ønsker at skabe endnu større succes for din virksomhed igennem Google Adwords, får du i denne artikel en række gode råd, som du kan følge. På denne måde kan du og din virksomhed udnytte Google Adwords fuldt ud, hvilket uden tvivl vil komme virksomheden til gode.

Test dine annoncer – lav flere af samme emne

Da du oprettede Google Adwords, skulle du lave en række annoncer, som skulle sammenkædes med kampagner. Til disse skulle du ligeledes oprette en række overskrifter til annonceteksten, som netop er det, kunden ser i venstre hjørne ved en google-søgning, som matcher til din virksomheds hjemmeside. Hvis du kun har én annonce og dermed kun en overskrift, kan det være svært for dig at vurdere, hvor godt overskriften fanger kunderne – og endnu vigtigere… om der er plads til forbedringer. Derfor er det et godt råd, at du opretter flere annoncer indenfor den samme kampagne. På denne måde kan du teste de to overskrifter op imod hinanden og på denne måde undersøge, hvilken annonce der har været mest givtig i forhold til kliks fra kunderne. Slå herefter den annonce, som performer dårligst, fra, og lav i stedet nye annoncer, der matcher den mest populære.

Anbefaling: Få professionel hjælp fra en Google AdWords Specialist

Kreer en åbningstid, som matcher webshoppen

Hvis din virksomhed har valgt at søge vækst igennem Google Adwords, udbyder virksomheden typisk et produkt eller en ydelse. Netop dette produkt eller denne ydelse har ofte en tilknyttet webshop, som kunderne klikker ind på, når de ser annoncerne på Google Adwords. Hvis du arbejder med optimering af webshoppen hos din virksomhed eller har adgang til de tekniske informationer, ved du nok også, i hvilket tidsrum webshoppen har flest besøgende, eller hvornår virksomheden modtager flest ordre fra køb på webshoppen. I mange tilfælde er dette i tidsrummet fra 9-22, men kan variere meget alt efter webshoppens art. I Google Adwords kan du ligeledes justere åbningstiden på dine annoncer. På denne måde, kan du styre, at dine annoncer kun bliver tilgængelige for kunderne i det tidsrum, hvor de typisk køber varerne i din virksomhed. Dette tiltag vil spare din virksomhed for store omkostninger og samtidig gøre brugen af Google Adwords mere effektiv.

GD Star Rating
loading...

Leave a Reply