Lad os ringe dig op

Søg
23. juni 2012 @ 17:28
Udgivet af: admin-kim

Når jeg laver seo for mine klienter, ser jeg ofte at de fylder deres forside med gode og vigtige informationer. Vigtige informationer er da også en god ting – bare ikke på din forside. Og hvorfor så ikke det? Langt de fleste besøgende ser IKKE din forside. Mange af dine besøgende havner på en underside og ser derfor ikke de vigtige informationer.

Når du laver søgemaskineoptimering på din hjemmeside, så optimere du helt sikkert ikke kun din forside, du optimere sikkert mange sider til forskellige keywords. Og når folk finder din hjemmeside, så havner de tit og ofte på en underside. Hvor ofte kommer meget an på indholdet. Men på nogen af mine egne hjemmesider, der havner over halvdelen af de besøgende på en af mine undersider.

Når dette er sagt kan du nok godt selv regne ud at dine vigtigte informationer ikke skal stå på forsiden. Og med vigtige informationer mener jeg salgsfremmende informationer. Nogen af de mest brugte indenfor e-handel er “Dag til dag levering”, “Fri fragt”, “Fragt kun xx kr,” “Sikker betaling via PBS” mm. Det kunne også være forskellige certificeringer indenfor dit område.

Fælles for alle er at de i hvert fald ikke kun skal stå på din forside, da ikke alle ser den. De kunne f.eks stå på en fast plads i menuen, eller flettes ind som tekst i dit top-banner.

Dette indlæg havde måske ikke så meget med SEO at gøre, men det kan hjælpe med at konvertere nogen af dine besøgende til kunder 🙂

GD Star Rating
loading...

Leave a Reply